Omschrijving
TURN-KEY KANTOORRUIMTE / WERKPLEKKEN MET FACILITIES IN HISTORISCH PAND 'LINDESTAETE' NABIJ HET CENTRUM VAN HEERLEN EN DE 'BRIGHTLANDS SMART SERVICES CAMPUS' GELEGENAan het karakteristieke Burgemeester de Hesselleplein in Heerlen worden binnen een Regus Business Center werkplekken / kantoorruimtes vanaf circa 10 m² (waarbij allerhande varianten beschikbaar zijn) te huur...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 500 m² In units vanaf 8 m² Aantal lagen 4Lees meer
Omschrijving
TURN-KEY KANTOORRUIMTE / WERKPLEKKEN MET FACILITIES IN HISTORISCH PAND 'LINDESTAETE' NABIJ HET CENTRUM VAN HEERLEN EN DE 'BRIGHTLANDS SMART SERVICES CAMPUS' GELEGENAan het karakteristieke Burgemeester de Hesselleplein in Heerlen worden binnen een Regus Business Center werkplekken / kantoorruimtes vanaf circa 10 m² (waarbij allerhande varianten beschikbaar zijn) te huur aangeboden. Flexibiliteit qua huuruitgangspunten, alsmede het verzorgen van services (o.a. baliebezetting) & facilities (o.a. werkplekken), vormen binnen Regus het uitgangspunt, gekoppeld aan een modern en hoogwaardig afwerk- en inrichtingsniveau van het Business Center.
Het pand is centraal gesitueerd nabij de binnenstad van Heerlen (5 minuten loopafstand) en grenst aan de steeds verder groeiende Smart Services Campus. Snelwegen richting Maastricht, Eindhoven, Aken of Antwerpen zijn binnen 1 minuut bereikbaar en openbaar vervoer voorzieningen (bus & trein) zijn op loopafstand gelegen.
Kortom een ideale werkomgeving voor ondernemers die willen acteren binnen een professionele setting, doch flexibiliteit wensen te behouden qua gebruik van werkplekken en of kantoorruimte.
Indeling
Begane grond
De begane grond omvat een royale entree die gekenmerkt wordt door veel grandeur en voorziet in een wachtruimte en baliefaciliteit. Aan de achterzijde van het complex is de parkeergelegenheid gesitueerd, welke bereikbaar is via een slagboominstallaties met intercom.
3e & 4e verdieping
Het Regus Business Center omvat circa 1.200 m² aan kantoorruimte, verdeeld over de 3e en 4e verdieping van het gebouw. De 3e verdieping is vanuit de centrale entree op begane grond bereikbaar middels liften.
Bezoekers worden binnen het Business Center ontvangen aan een balie die tijdens reguliere kantooruren bezet is. Afhankelijk van de behoefte van de gebruiker biedt Regus diverse mogelijkheden, variërend van een virtueel ('brievenbusfirma') tot vast kantoor, sociaal gedeelde kantoren (kantoortuinen) of 'werkplekken' binnen een Business Lounge. Gebruikers hebben hierbij ook de beschikking over vergaderruimtes, welke voorzien zijn van de allerlaatste technische faciliteiten. Meer informatie op aanvraag.
Voorzieningen
Het Regus Business Center biedt haar gebruikers velerlei (basis)faciliteiten en voorzieningen, doch verdere uitbreiding is uiteraard bespreekbaar. Enkele faciliteiten die de locatie in Heerlen biedt :
-receptie met bezetting
-postafhandeling / telefooncentrale (inclusief doorschakeling indien gewenst => evt. tegen extra betaling)
-badge toegangssysteem => toegankelijkheid is 24/7
-glasvezel / Wifi / IT _ faciliteiten
-conference call middels videosysteem
-meetingroom, belruimtes
-gemeubileerde kantoren / werkplekken
-kitchenette => inclusief gebruik koffie _ thee
-printer (gebruik wordt extra belast)
-gas (warmte), water en elektraverbruik.
Omgeving / Bereikbaarheid
Het historische en parkachtige Burg. de Hesselleplein wordt vooral gekenmerkt door de aanwezigheid van fraaie herenhuizen, deels in gebruik t.b.v. dienstverlening. Onderhavig complex grenst hieraan en ademt een soortgelijke sfeer uit. Aan de achterzijde van het complex ligt het hoofdkantoor van APG (voorheen ABP), alsmede de Brightlands Smart Services Campus, waardoor tevens sprake is van een kantooromgeving.
De binnenstad van Heerlen die gekenmerkt wordt door de aanwezigheid van allerhande centrumvoorzieningen, is op loopafstand gesitueerd, evenals het centrale NS- en busstation van de stad (busverbindingen stoppen in de directe omgeving).
De Ringweg Parkstad die binnen één minuut bereikbaar is, voorziet in rechtstreekse aansluitingen op snelwegen naar Eindhoven - Antwerpen (B) - Aken (D) (A 76) en Maastricht (A79).
Prijsstelling
Het huurprijsniveau dat gehanteerd wordt binnen het Regus Business Center Heerlen is afhankelijk van de benodigde omvang (werkplek / kantoren), duur van het gebruik en benodigde faciliteiten (zoals parkeren). Een co-working werkplek kost bijvoorbeeld € 179,= (all in) / maand, terwijl een exclusieve kantoorruimte beschikbaar is vanaf € 276,= (all in) / maand. Deze bedragen zijn inclusief het merendeel van de bovengenoemde facilities en (gemeentelijke) belastingen, doch wel exclusief BTW.
Huuruitgangspunten - bijzonderheden
Enkele basisuitgangspunten worden benoemd, doch deze zijn afhankelijk van de omstandigheden bespreekbaar :
-huur vooraf te voldoen
-huur- en opzegtermijn zijn flexibel
-de ruimte is in principe per direct beschikbaar
-huurders worden automatisch lid van Regus, waardoor zij ook in één van de 3000 wereldwijde kantoren terecht kunnen om werkzaamheden te verrichten.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
Prijs n.o.t.k.
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
500 m²
Energie
Energieklasse
Niet aanwezig
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. niet overdekt
22 parkeerplaats(en)
Parkeerpl. overdekt
0 parkeerplaats(en)
Diversen
In units vanaf
8 m²
Aantal lagen
4
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
Afstand tot snelwegafrit
op minder dan 500 m
Afstand tot N.S. station
op minder dan 500 m
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 500 m²
- In units vanaf
- 8 m²
- Verdiepingen
- 4
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
- Flexplek
- Ja
- Turnkey
- Ja
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.